התחברות
הרשמה
סבבה לכתוב למישהי שבת שלום עם לב אם אנחנו מדברים רק יום?
11 באוגוסט 2023, 18:23
הודעות
Instagram
ברכות
אינסטגרם
נושאים לשיחה
4 תשובות
למה לא
n
nojgnowejgnwoj
כן ברור
אני סובלת..
כן, זהחמוד
V
Veronikao
כן
y
yuval_____
באותו הנושא:
לכתוב שבת שלום לחברים שלי זה סבבה?
סבבה לכתוב למישהי הודעה כזאת?
זה סבבה לכתוב למישהי ככה על הסטורי? "שומעת שעה אני מנסה לחשוב מה לכתוב לך אבל זיבי את יפה רצח"
זה מוזר לכתוב למישהי באינסטגרם שבת שלום?
לכתוב מזל טוב למישהי שהיא יקרה לי אבל אנחנו לא מדברים כי היא פגעה בי?
מוזר לכתוב למישהי שאנחנו בקושי מכירים שבת שלום באינסטגרם משום מקום?
זה סבבה לכתוב למישהי על הסטורי שהיא חמודה אם אני לא מכיר אותה?
סבבה לשלוח הודעה למישהו ששלח לי עוקב והחזרתי לו גם ואנחנו לא מכירים ?
לדעתכם זה סבבה לכתוב למישהי שאנחנו לא מכירים אחד תשני בטיקטוק?
זה סבבה לכתוב עכשיו למישהי שאמרה שהיא מחפשת עובדים?לא מוקדם מדיי?
כדי לי לכתוב עכשיו למישהו היי:) באינזטה(אנחנו לא מכירים) בשעה הזאת?