6 תשובות
כי את חיה בסרט

אל תחכי שמישהו יפנה אלייך
רק בגלל הגישה הזאת זה לא יקרה
תיזמי, אל תפחדי
יאללה
ביישנים
תנסי אולי לפתח את?
שואל השאלה:
אני ממש לא חיה בסרט סהכ יש לי בטחון עצמי ואין בזה דבר רע מבחינתי על אף שיש דברים שאני מרגישה חסרת בטחון לגביהם
אנונימית
שואל השאלה:
אני מפתחת שיחה וזה אבל זה לא בהכרח כי אני רוצה שיתפתח משהו ביני בין אותו בן אדם פשוט אני מצפה שכן מישהו מכל הבנים האלו אני ימצא חן בעיניו והוא ירצה לפתח איתי שיחה מעבר וזה פשוט לא קורה
אנונימית
שואל השאלה:
פחות מעוניינת, תודה
אנונימית