3 תשובות
ממלאת מים בשקית
ממלאת מים באקוריום
ופשוט שופכת את השקית לאקווריום.
תתחדשיי ובהצלחהההה
ממלאת מים באקוריום
ופשוט שופכת את השקית לאקווריום.
תתחדשיי ובהצלחהההה
קודם כל בלי לפתוח את השקית תכניסי אותה לאקווריום כשיש באקווריום מים לכחצי שעה כדי שהדג יתרגל לטמפרטורה ולסביבה
אחר כך תפתחי את השקית ותשחררי את הדג
אחר כך תפתחי את השקית ותשחררי את הדג
תשימי את השקית במלואה בתוך האקווריום ותני לדג להתרגל לסביבה, רק אחרכ תפתחי את השקית ותשחררי אותו
באותו הנושא: