5 תשובות
להתנתק מהמשתמש
לעשות כיבוי
פשוט לנתק ולזרוק את הטלפון על הקיר
תכבי. את. סטיפס.
y_
לשים את הטלפון בצד ולא לגעת בו, לעצום עיניים ולחשוב על דברים טובים. לילה טוב.