5 תשובות
להתנתק מהמשתמש
לעשות כיבוי
פשוט לנתק ולזרוק את הטלפון על הקיר
תכבי. את. סטיפס.
לשים את הטלפון בצד ולא לגעת בו, לעצום עיניים ולחשוב על דברים טובים. לילה טוב.
באותו הנושא: