11 תשובות
כשתגיעי לגשר תחצי אותו, משמע, כשיהיו לך ילדים את כבר תדעי מה לעשות, את תהיי מעולה אני בטוח
ללמוד חינוך, יש ספרים של רבנים רבים.
שואל השאלה:
רבנים?
אנונימית
על תחשבי על זה את תהיי אמא מדהימה
אף אחד לא נולד עם הידע הזה
קוראים ספרים לומדים מטעויות של אחרים ומטעויות של עצמם לומדים פסיכולוגיה כל הזמן
שואל השאלה:
אבל הבעיה שאמא שלי חינכה אותי ממש טוב ודיי הרסתי את זה בשנה האחרונה..
אני לא מקשיבה לה כל כך ועושה על מה שהיא אומרת לא לעשות
ואני דיי מתחרטת ולא רוצה שהילדים שלי יעשו את זה
אנונימית
זה תקופה נורמלית, את מפסיקה להיות מושפעת 100 אחוז מאמך ולומדת להיות עצמאית ולבחור מה טוב לך לבד
לא איבדת שום ערכים, זה תקופת התבגרות טבעית לחלוטין
מזדהה איתך
גם אני ככה קצת, אבל אני מאמין שזה משהו שלומדים
אם חונכת ממש טוב אז תשתמשי בהורים
כמודל לחיקוי. אגב, מזה "ממש טוב" ?
שואל השאלה:
ממש טוב זה
שיש לי ערכים
אני מכבדת
אני ממושמעת
מנומסת
עוזרת
אכפתית
תומכת
ועוד מלא
אנונימית