8 תשובות
כן
בכל גיל אפשר להתחיל, למה לא? זה כיף
עריכה: אוי רשמתי אותו הדבר כמו התשובה מעלי
עריכה: אוי רשמתי אותו הדבר כמו התשובה מעלי
למה שזה יהיה מוזר? לך על זה
זה בסדר
בטח שאפשר!
אומרת כאחת שהתחילה לרכב שוב לפני 5 חודשים
ואני בת 18 חח
אומרת כאחת שהתחילה לרכב שוב לפני 5 חודשים
ואני בת 18 חח
כן, זה נחמד
למה לא ? זה כיף
כן בטח
באותו הנושא: