3 תשובות
להתקשר למיטב ולבקש לא חושבת שתהיה בעיה
ואם מישהו ישאל משפחה חברים וכאלה תגיד ששובצת לזה
ואם מישהו ישאל משפחה חברים וכאלה תגיד ששובצת לזה
מה היי חמה אני לא קיבלתי פרח???
שים ז על כולם,זה מה שאתה רוצה להיות.מה אכפת לך מה אחרים יגידו? זה לא באמת מעניין אף אחד ואם יגידו אז שיגידו וזה בעיה שלהם . תבקש ותעשה מה שטוב לך
באותו הנושא: