11 תשובות
מיטב בהצלחה
שואל השאלה:
איפה מבקשים? ממי מבקשים? איך עוברים בכלל גיבוש לוחמות?
אנונימית
לבקש
שואל השאלה:
אחרי הרבה זמן ומחשבה החלטתי שאני רוצה
גם להמשיך את השושלת של המשפחה חחח כולם כולל ההורים ואחים שלי היו לוחמים
אנונימית
שואל השאלה:
אה ^^
אז אני ארשה לך להגיד לי שצ
אנונימית
שואל השאלה:
חחח כפרה עלייך הכל טוב אני יודעת לאן אני נכנסת
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שאני עושה את זה בשבילי אלא?
אנונימית
שואל השאלה:
מה?^
אנונימית
איך זה רלוונטי לשאלהה
^
אני?
היא ממש שאלה באחת התגובות "איך עוברים גיבוש לוחמות?".
אין גיבוש לוחמות, מלבד כמה תפקידים ספציפיים.
פשוט לבקש ממיטב.
יש מיון לוחמות, שהוא חובה, אבל זה רק הצגת חילות.