4 תשובות
שואל השאלה:
יש לי כבר הפרעות אכילה נראה לי חחח...
(נראה לי כי לא איבחנו אותי)
לא.
כמות קלוריות כזאת קטנה תכניס את הגוף למצב הישרדותי והוא יתחיל לקחת אנרגיה מהשרירים ולא מהשומן.

תאכלי יותר
אנונימי
עדיף לעלות קצת את הקלוריות
אבל תלוי גם בכמה את שורפת ביום
מעט מאוד, את צריכה לא פחות מ1300 בירידה במשקל ביום כמעט וללא פעילות, תוסיפי עוד מעט מדי לגוף