9 תשובות
וואלה כן
כן
יש אבל פסופו של דבר אחד מהם ירגיש משהו.
אומרת מניסיון
כן
כן אבל יש ידידים או ידידות שבטוח חשבו פעם איכשהו על הידידים שלהם
לא חושבת
כל החברות שלי והחבריח שלי שהיה להם ידיד/ה בסופו של דבר נגמר בזה שמישהו הרגיש רגש. או שלי קרה שבסופו של דבר היינו ביחד וכולם אמרו לנו בוףסוף ובסוף זה נגמר לא משהו מלא ניסו לעזור לנו והיום אנחנו כבר תא בקשר ובאמת חבל
כן
באותו הנושא: