3 תשובות
זה אמור להחמיא לך שאמא שלו אוהבת שאת ישנה אצלם ומתארחת אצלם דבר שני תעשי מה שנוח לך אף אחד לא יכול להחליט לך מה לעשות תעשי מה שטוב לך
שואל השאלה:
חחח זה לא בקטע כזה היא רוצה פשוט שהבן שלה ישן בבית וחבר שלי הוא זה שבוחר איפה לישון אני לא מכריחה אותו לישון אצלי
חחח זה לא בקטע כזה היא רוצה פשוט שהבן שלה ישן בבית וחבר שלי הוא זה שבוחר איפה לישון אני לא מכריחה אותו לישון אצלי
אנונימית
איפה שנוח לך תשני את לא חייבת שום דין וחשבון והרגשה של "לא נעים לי" רק את מחליטה על עצמך:)
באותו הנושא: