4 תשובות
ברה מדינה ציונית מן הסתם שלא תעבוד בשבת
אני חושב שפשוט צריך להיכנס לבני ברק עם משאיות ולעשות מלא רעש במקום, ולא לצאת עד שהחרדים יסכימו לתחבצ בשבת. לעשות חרם לא יעזור.
למה שיהיה עלייה חרם כי היא לא פועלת בשבת?

^^ אה, יפה לדעת שזאת הגישה.
ואז אומרים שיש כפייה דתית
זה טוב מאוד
ברגע שלא יהיו רווחים מהרכבת אז לא יהיה כלכלי להפעילה ובסוף המנהלים ישברו מהחרם וילחצו על שרת התחבורה להפעילה בשבת כמו היא הייתה צריכה וחייבת להיות