12 תשובות
לא
לא טוב בכלל
הלך עליך
שואל השאלה:
כאילו עם בונוסים של האוניברסיטה וזה..
אנונימית
לא
עם בונוסים זה נחשב סביר ממש
שה סקאם נכון ?
אנונימי
מצויין
אנונימי
כן בעייני זה לגמרי סביר
טוב זה מ 105 ומעלה
זה סביר ממש, טוב זה 105+
אם את מכוונת ללמוד משהו מסויים, אז תבדקי במכללות ובאוניברסיטאות כמה צריך כדי להתקבל לתואר ולפי זה תקבעי אם זה טוב בשבילך.
אחי אתה תישאר כיתה מזה