9 תשובות
לא
שואל השאלה:
לבן זה פשוט מכער שחור הכי יפה לבנות
אנונימית
לא זה אחלה
באתי כולי שחור ליום הראשון
כול השנתיים האלה הייתי עם חולצה שחורה בקטנה אף אחד גם ככה לא יזכור מה שמת
לא אני גם שמה נראלי