3 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו רק 3 ובאולינג, מסעדה, בריכה או ים זה לא אופציה
אנונימית
לכו לים
לטייל להסתובב
ללכת למסעדה או בית קפה
פיקניק
באולינג
בריכה
החלקה על הקרח זה כיף