5 תשובות
כן הרוב
כן
למרות שעדיין מתייחסים למי שלא עשה צבא כנחות
כן
לא הכל אבל בגדול כן
בחלק מהמקומות
אני עשיתי שירות לאומי וניגשתי עם תעודת מתנדב לאחד מסניפי רב קו, שם ניתנה לי הנחה על חופשי חודשי לאורך כל תקופת השירות..
תנסי גם את ושיהיה לך בהצלחה בתקופת השירות שלך, אפשר לשאוב מזה סיפוק עצום :)
באותו הנושא: