14 תשובות
1. וגם זה לא.. את מרגישה שיש עלייך מחט לאיזה שנייה ואז כשעושים את החור באלוהים שלא מרגישים כלום
כאב לי ממש אבל אחרי זה זה עבר 8
שואל השאלה:
תודה רבה רבה לכם :)
ממש פחדתי ללכת לבד לעשות אבל אם זה לא כל כך כואב אז לא תיהיה לי בעיה
תודה רבה רבה לכם :)
ממש פחדתי ללכת לבד לעשות אבל אם זה לא כל כך כואב אז לא תיהיה לי בעיה
אנונימית
1
בהצלחהה
בהצלחהה
עשיתי רק לפני כמה שנים אז אני עוד זוכרת טוב זה לא היה בילדות או משהו
זה באמת אבל באמת ממש סבבה
כואב רק כשדוקרים אבל זה ממש לשניונת ואז את מרגישה כזה חום באוזן כי הדם זורם לשם וזו.. התחושה של החום באוזן עוברת די מהר ויש רק תחושה לא נעימה קשה לקרוא לזה כאב אבל אולי טיפה כשנוגעים או בכמה דקות הראשונות, ואז מחטאים כמה פעמים ביום ושומרים על המקום נקי וזה עובר ממש ממש מהר אז זה ממש 1 מתוך 10 אם את ממש רגישה אז 2
זה באמת אבל באמת ממש סבבה
כואב רק כשדוקרים אבל זה ממש לשניונת ואז את מרגישה כזה חום באוזן כי הדם זורם לשם וזו.. התחושה של החום באוזן עוברת די מהר ויש רק תחושה לא נעימה קשה לקרוא לזה כאב אבל אולי טיפה כשנוגעים או בכמה דקות הראשונות, ואז מחטאים כמה פעמים ביום ושומרים על המקום נקי וזה עובר ממש ממש מהר אז זה ממש 1 מתוך 10 אם את ממש רגישה אז 2
עם המכשיר הלבן הזה לא מרגישים כלום, גם שמים הרדמה לפני.
1 זה כואב לשנייה כשעושים ואז לא כואב בכלל
אבל כל אחד ורמת הכאב שלו לי לדוגמא יש 5 חורים באוזניים
אבל כל אחד ורמת הכאב שלו לי לדוגמא יש 5 חורים באוזניים
אני בקושי הרגשתי את זה
יש לי 6 חורים באוזניים וזה ההכי פחות כואב
0 ויש לי מלא עגילים והרחבות זה באמת לא כןאב
0 לא כואב
כואב בשנייה שעושים את זה
1 בערך. יש לי באוזן אחת 4 עגילים בתנוך ובאחרת 3 עגילים בתנוך וזה לא כאב. כן מרגישים אבל לא כמו לעשות טראגוס, הליקס ועוד.
באותו הנושא: