4 תשובות
אוי לא יש פרסומת שהמשמשלה שילמה עליה.
אני בטוח שזה זול יותר מכל הקמפיינים של המפלגות שלא הצליחו להתקבל
אני בטוח שזה זול יותר מכל הקמפיינים של המפלגות שלא הצליחו להתקבל
אנונימי
לא חלאס עם השטויות האלה
רכבת קלה שנבנתה 6 שנים והוציאו עליה מיליארדים, צריכה פרסום כמו שצריך, לא עם אנימציות זולות של שרוטונים
דווקא הרכבת הקלה צריכה פרסומת רצינית ומושקעת, זה לא לה פרוטה או הפניקס סמארט
ככה זה שיש אנשים ממורמרים שרק חושבים על כסף
הרכבת היא ה"בזבוז כספי מיסים" שאנחנו צריכים
רכבת קלה שנבנתה 6 שנים והוציאו עליה מיליארדים, צריכה פרסום כמו שצריך, לא עם אנימציות זולות של שרוטונים
דווקא הרכבת הקלה צריכה פרסומת רצינית ומושקעת, זה לא לה פרוטה או הפניקס סמארט
ככה זה שיש אנשים ממורמרים שרק חושבים על כסף
הרכבת היא ה"בזבוז כספי מיסים" שאנחנו צריכים
^^קוראים לזה מיסים, כל ממשלה עושה את זה
אנונימי
אנימציה או פשוט יוצאת לא טובה בצורה שרק עושה רע, או שהיא יקרה. אם תעבור לאנימציה זה לא באמת יחסוך הרבה
באותו הנושא: