התחברות
הרשמה
בנים הייתם דוחים מישהי כי היא גבוהה מכם?
20 באוגוסט 2023, 14:02
גביהה
העדפות
נשים גבוהות
5 תשובות
אני 1.87 אז כן
נ
נתרן דו כלורי
כן
ג
גיםברו
לא
M
Montblanc
לא
ח
חולוניסט_מגניב_ומשועמם
לא בטוח אבל אני 1.81 אז אולי
H
Ho Ho Ho Ho 229
באותו הנושא:
בנים הייתם יוצאים עם מישהי יותר גבוהה ממכם
בנים, הייתם יוצאים עם מישהי גבוהה? (1.73)
בנים, הייתם יוצאים עם מישהי שהיא גבוהה ממכן?(1.79)
בנים, אם הייתם דוחים מישהי כי אתם לא רוצים חברה אז הייתם מרגישים רע אחרי זה?
בנים גבוהים- הייתם יוצאים עם מישהי גבוהה גם כן?
בנים הייתם יוצאים עם מישהי יותר גבוהה ממכם?
בנים הייתם יוצאים עם מישהי יותר גבוהה ממכם בהרבה?
בנים אני יחסית גבוהה האם הייתם יוצאים עם מישהי בגובה הזה?
בנים - הייתם יוצאים עם מישהי גבוהה מכם?
בנים, הייתם מעדיפים לצאת עם מישהי נמוכה או עם מישהי גבוהה?
בנים הייתם מעדיפים מישהי גבוהה שהיא בגובה שלכם כזה או מישהי שנמוכה ממכם בראש