5 תשובות
לא להראות ממש שזה מחרפן אותך כי זה גורם להם עוד יותר
עדיף לך פעם אחת להיות רעה ואז הוא יבין מה הגבול ויקשיב לבין שכל הזמן הוא ימתח אך הגבול וכל הזמן תהיי ספק רעה ולא נינוחה
שואל השאלה:
אני כועסת בכאילו כדי להראות לו שזה לא בסדר בסופו של דבר חינוך זה ימין מקרבת ושמאל דוחה. הוא היה קצת עצוב אבל אחכ הוא ביקש סליחה אי אפשר כל החיים להבין ולהכיל את השטויות של הילד אחכ הוא ימרוד בהוריו בגלל זה
אני כועסת בכאילו כדי להראות לו שזה לא בסדר בסופו של דבר חינוך זה ימין מקרבת ושמאל דוחה. הוא היה קצת עצוב אבל אחכ הוא ביקש סליחה אי אפשר כל החיים להבין ולהכיל את השטויות של הילד אחכ הוא ימרוד בהוריו בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
את עוסקת בחינוך?
את עוסקת בחינוך?
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שאני נמצאת הרבה בתחום הזה בפאן המקצועי ומעמדי כבכורה ובת לשני הורים מחנכים, יכולה להגיד לך שאין דבר כזה חינוך ללא מורא. בבית הספר, בגן, בבית, ילד שמתנהג בפראות לא יכול לקבל יחס שווה כמו יחד שמתנהג יפה. הילד שקיבל עונש מבין שהמעשה אסור, חוזר בו ממעשיו ולא חוזר עליהם. אין עניין של אגרסיביות וכו, זה עניין של לכוון את הילד ומשפט הדגל בחינוך הכי מקצועי שיש זה ימין מקרבת ושמאל דוחה. כמו כן בתורה חינוך כולל מורא וכבוד, אני לא יפחיד את הילד אבל אני אגרום לו להזהר יותר לידי ועדיין נמשיך לשחק ולאהוב. לדעת לשלב את שני הדברים כשהנחלת הערכים ודוגמה אישית במרכז זו אומנות החינוך שלא הרבה מורים והורים יודעים לבצע:)
האמת שאני נמצאת הרבה בתחום הזה בפאן המקצועי ומעמדי כבכורה ובת לשני הורים מחנכים, יכולה להגיד לך שאין דבר כזה חינוך ללא מורא. בבית הספר, בגן, בבית, ילד שמתנהג בפראות לא יכול לקבל יחס שווה כמו יחד שמתנהג יפה. הילד שקיבל עונש מבין שהמעשה אסור, חוזר בו ממעשיו ולא חוזר עליהם. אין עניין של אגרסיביות וכו, זה עניין של לכוון את הילד ומשפט הדגל בחינוך הכי מקצועי שיש זה ימין מקרבת ושמאל דוחה. כמו כן בתורה חינוך כולל מורא וכבוד, אני לא יפחיד את הילד אבל אני אגרום לו להזהר יותר לידי ועדיין נמשיך לשחק ולאהוב. לדעת לשלב את שני הדברים כשהנחלת הערכים ודוגמה אישית במרכז זו אומנות החינוך שלא הרבה מורים והורים יודעים לבצע:)
אנונימית
באותו הנושא: