תשובה אחת
היי,
כמובן שניתן לשלם ברב קו רגיל -

בתחנות במפלס הרחוב יש לתקף את הנסיעה במכשירי התיקוף הפרוסים ברציפי התחנה טרם העלייה לקרון. אם מרחק הנסיעה עולה על 15 ק"מ, תידרשו לבחור את תחנת היעד כדי לקבוע את תעריף הנסיעה.

בתחנות תת קרקעיות יש להציג את כרטיס הרב-קו לקורא בשער הכניסה ובשער היציאה.

אין אפשרות לתקף בתוך הרכבת.