16 תשובות
למה את חושבת שזאת היא?
את יודעת ממה היא מתה?
אנונימי
נתיחה של הכלב ולראות ממה הוא מת
למה שהיא תעשה את זה
תחקרי אותה
סתם אבל מקווה שזה באמת היה בטעות
אנונימית
ומשתתפת בצערך
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה אין לי בעיה אם אני מגלב שזאת היא היא מתה במקום
סבבה אין לי בעיה אם אני מגלב שזאת היא היא מתה במקום
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוונת לעשות לה פוליגרף
אני מתכוונת לעשות לה פוליגרף
אנונימית
אחותי אני באמת מקווה שהכל יסתדר לך.. ושתצליחי להתמודד עם זה עם כוחות.. לאבד את הכלב שלך זה לאבד את התינוק שלך ובאלי לבכות רק מלחשוב על זה.. כואב לי מאוד לשמוע.. מוסרת חיבוקים ותהיי חזקה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני לא מסוגלת אמרו שזה מגובה מנפילה
לא אני לא מסוגלת אמרו שזה מגובה מנפילה
אנונימית
אמאלה אם את מגלה שזאת היא אני באה איתך לרצוח אותה
אנונימית
איך היא הרגה אותה?
משתתפת בצערך זה תמיד עצוב שהכלב שלך מת :(
משתתפת בצערך זה תמיד עצוב שהכלב שלך מת :(
ואם את רוצה אז סבבה לי לבוא למצוץ לה את הדם
תשבעי אותה
שואל השאלה:
אעדכן
אעדכן
אנונימית
באותו הנושא: