29 תשובות
התורה שבעל פה
כי ממילא אסור להיות גיי לפי תורה..
כי זה לא מביא ילדים וזה נחשב לתאווה כי יחסי מין שהם לא לשם ילדים נחשבים לחוסר שליטה על היצר
^ואגב, מותר להיות גיי לפי התורה, וזה לא שמישהו מחליט אם להיות גיי או לא. משכב זכר אסור אבל זה דבר אחר.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^זה לא כתוב בשום מקום שזה אסור
שואל השאלה:
אבל מה אם הם לא עושים סקס?
אז מה ההיגיון להתחתן ולא לקיים בכלל יחסי מין? ואי אפשר להבטיח שהם לא יתקרבו בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעשות סקס
שואל השאלה:
זה לא אומר שאני לא רוצה להיות בזוגיות
אבל יש הבדל בין זוגיות לבין להתחתן.
אנונימית
ואגב התורה אומרת שאהבה אמיתית שלא תלויה בדבר מגיעה רק לאחר החתונה.
אנונימית
שואל השאלה:
ואני רוצה להתחתן סבבה?
אז שוב, לפי התורה חתונה זה בשביל אהבה ובשביל ילדים, ואם אתה גיי ואתה מתחתן עם גבר אז מהתורה זה אסור לקיים יחסי מין - כי גם ככה אתה לא יכול להביא ילדים וכמו שאמרתי זה נחשב שאתה נכנע ליצר שלך, אז מה ההיגיון בלהתחתן?
אנונימית
שואל השאלה:
איפה כתוב שצריך להתחתן בשביל להביא ילדים?
עזוב אותך דת זה חרטה. תתחתן תעשה מה שבא לך עם מי שבא לך.
אסור בתורה לשתי גברים לשכב
אחי מה אכפת לך בסופו של דבר לשמור על הדת היא בחירה
משכב זכר תורה משהו בלה בלה בלה
^כל אחד שיעמוד בדעתו, גם אם היא הכי כואבת
^יש דרך להביע דעה, בלי תירוצים עלובים.
אנונימית
^איזה תרוצים בראש שלך, הוא אמר את הדעה שלו על דבר שלא הוגן מבחינתו וזה למה הוא אמר משהו רע על הדת
כי חתונה יכולה להיות רק בין גבר לאישה(שהם יהיו יהודים ושמותר להם להתחתן כלומר שהם לא נניח כהן וגרושה לדוגמה)
למה? כי חלק ממה שקובע את הנישואים זה גם לקיים יחסים
^^הוא לא אמר שום דבר על "לא הוגן", זה דבר ראשון. דבר שני - להגיד שדבר שכל כך הרבה אנשים מאמינים בו זה "חרטא" זה מזלזל ועוד איך. תתמודד עם המציאות. אתם לא יודעים לכבד, מקווה שאתם לא חושבים את עצמיכם ליברליים ואנשים עם כבוד.
אנונימית
תתעלם ממי שכתב דברים רעים על הדת, מבחינתי לא שונה מאנטישמי.
על כל פנים, לא רק לאנשים בעלי נטיות אסור להתחתן עם אותו המין, לאף יהודי ויהודייה אסור להתחתן עם אותו המין..

יש לזה הרבה סיבות
אגב - העונש על משכב זכר למשל זה באר שחת\כף הקלע..
חתונה אמורה להיות בן איש לאישה, וגם יש את העניין של פרו ורבו, וגבר וגבר או אישה עם אישה לא יכולים להביא ילדים בדרך טבעית..
(אימוץ ילדים זה נפלא, אבל ילד צריך אמא וגם אבא.)
אנונימית
אסור. כך השם אמר.

והתורה שבעל פה אמת, אל תאמר בלי ללמוד.
שואל השאלה:
אני לא מסכים עם הפירוש של משכב זכר, אבל גם אם נגיד ולזה הוא באמת התכוון, הוא לא אמר בשום שלב שאסור להם להתחתן
כי זה חרטה
^שמעת על המילה כבוד?
אנונימית
זה לא אסור לפי התורה, פשוט סקס של הומואים אסור בגלל איסור הוצאת זרע לבטלה
^^^אחי מי אתה שתזלזל בדת לא הבנתי
אנונימית