12 תשובות
וואי אין היגיון. כל אחד והדת שלו. אין קשר בין דת למשיכה
ילדה משעממת ^^
צודקת לגמרי.
מוריד
זה תנאי הכרחי וזה לא מספיק: צריך לשמור את מצוותיו.
אנונימי
לא מוריד ולא מעלה
לא בן.
וחדמש כן
זה הכרחי.
לא.
ו@ילדה משועממת צודקת, זה מזעזע שאמונה דתית מתבטאת כמשהו מושך.
אמונה באלוהים לא צריכה להיות קשורה לזוגיות.
הייתי מצידי עם אתאיסטית או חרדית, לא משנה. העיקר שנתאהב אחד בשנייה, ושלא נכפה את האמונות שלנו אחד על השנייה.
מאוד
אנונימי
לא
אני מעדיף אחת שהיא לא מאמינה
בטח