9 תשובות
בן, ושיתוודו אליי
הרבה פחות מביך
הרבה פחות מביך
שיתוודה אני בת וכבר עברתי השפלה כזאת בעבר
אני בת ומעדיפה שיתוודו אליי כי אני פחדנית מידי בשביל זה ובחיים לא אתוודה בפני מישהו
שתוודו בפניי כי אם מישהו יתוודה בפני ואני לא נמשכת אליו אני אדחה אותו בעדינות ואגיד שהוא חמוד אבל אני פחות בקטע
ואם ידחו אותי אני לא יודעת איך הוא יגיב
למרות שבא לי לתפוס אומץ ולהתוודות בפני מישהו אבל רק אם אני אהיה חייבת לעשות את זה אם לא אז אני לא אתוודה בחיים
ואם ידחו אותי אני לא יודעת איך הוא יגיב
למרות שבא לי לתפוס אומץ ולהתוודות בפני מישהו אבל רק אם אני אהיה חייבת לעשות את זה אם לא אז אני לא אתוודה בחיים
כולם יעדיפו שיתוודו בפניהם, זה הכי קל ככה. אין את הפחד מסירוב.
שואל השאלה:
למה כולם כאן פחדנים כמוני?:)
למה כולם כאן פחדנים כמוני?:)
אנונימי
כי רוב האנשים בעולם פוחדים מדחייה
זה לא פחדנות, אישית אין לי בעיה להתוודות על כזה דבר. ועדיין יותר נוח שמישהו מתוודא בפניך. אתה יכול להחליט אם כן או לא, אתה לא צריך להיות בפחד מה יחליטו. אתה בשליטה ולא נשלט.
אף פעם לא התאהבתי באף אחד אבל אני מניחה שאם כן אני אעדיף להגיד לו מאשר לחכות ולרמוז לו כל דקה כי זה סתם יהיה מביך ואני אצא מוזרה
אבל אם את מדברת על כאילו או שאני אתוודה למישהו או שסתם איזה מישהו יתוודה אלי אני חושבת שאני אעדיף שיתוודו אלי כי זה כיף לדעת שמישהו מעריך אותך בצורה הזאת, למרות שאם אני לא רוצה אותו זה גם יהיה מביך רצח לראות אותו אחר כך...
אבל אם את מדברת על כאילו או שאני אתוודה למישהו או שסתם איזה מישהו יתוודה אלי אני חושבת שאני אעדיף שיתוודו אלי כי זה כיף לדעת שמישהו מעריך אותך בצורה הזאת, למרות שאם אני לא רוצה אותו זה גם יהיה מביך רצח לראות אותו אחר כך...
באותו הנושא: