3 תשובות
הייתה נהגת שדרסה אותו למוות ונמלטה מהמקום ואז פתחו תיק נגדה ואז סגרו אותו
כי אנחנו במדינת ישראל מדינה של מפגרים
שואל השאלה:
למה סגרו?
אנונימית