11 תשובות
טובים ספרות חלש רק
יש גם אזרחות
יכולת להיות ביחידות יותר גבוהות במתמטיקה חבלל אבל הציונים ממש טובים עזוב ספרות ולשון כי זה בולשיט
8
שואל השאלה:
הסיבה היחידה שאני ב 3 יחל מתמטיקה זה כי בבית ספר שלי אין מורים שמלמדים יותר
הסיבה היחידה שאני ב 3 יחל מתמטיקה זה כי בבית ספר שלי אין מורים שמלמדים יותר
אנונימי
מה?^ זה מטופש
רגע!? את עולה ליב?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
נשמע חרא בצפר איזה פוטנציאל מבוזבז הם גרמו
מה הכוונה מדעים?
אין בגרות במדעים לכל הידוע לי .
אולי מדע וטכנלוגיה לכל?
אין בגרות במדעים לכל הידוע לי .
אולי מדע וטכנלוגיה לכל?
נדירר 9/10
באותו הנושא: