20 תשובות
שואל השאלה:
ובמקום לענות פשוט תעשו בעד לאנשים שכתבו אמריקה וישראל כיאלו
נו ,ראיתי מה שכתבת הבעד והנגד
ובשבילך אני חושבת ישראל
לדעתי אמריקה יש יותר התרונות שם
אמריקה
הבעיה עיקרית באמריקה אין רווחה אין עזרה מבחינת רפואה את נפצעת את תשלמי אין כיסוי כמו בארץ או הנחות ותלוי גם איפה את גרה באמריקה בואי יבשה אחת ענקית תני שם של מדינה ועיר שחלום שלך לגור ובלי קשר אנטישמיות
אנונימי
^אה לא ועדיף לגור במדינה שכולה כפיה דתית
וצריך להביא כסף לחרדים
וגם היוקר המחייה פה
אז בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
ניוהמפשייר הבתים באמריקה גם הרבה יותר זולים ברוב המקומות+ברור שיש ביטוח באמריקה חחח מה אתה חושב
שואל השאלה:
אבל באמת אנשים תנסו לחשוב מה יהיה טוב לי ולא לכם
ישראל לדעתי
ישראל- את ארץ המולדת והנס שכל כך נלחמנו עליו
דווקא בזמנים כאלה את צריכה להשאר בישראל ולאחד את השבר ההרסני בעם
רק חוזר על מה שאת אומרת
אנונימי
אמריקה
שואל השאלה:
תקשיבו הייתי באמריקה כל כך הרבה פעמים וממש לא מקבלים שם נאציזם
שואל השאלה:
אני מצטערת אבל לכל האנשים שחושבים שאכפת לי שסבתא וסבא שלהם נלחמו כאן זה לא אחת הסיבות בכוונה
שואל השאלה:
בדיוק לפחות הייתה וגם אני לא אוהבת עברית ואני מרגישה ממש לא שייכת בגלל שאני לא מאמינה בה
מעניין אותי למה את צריכה דעות של אנשים פה עם את יודעת כבר מה את רוצה ..
סתם כיאלו מנסה לריב על העיקרון שאני עוברת לאמריקה כי ישראל חרא
תעשי טובה תחסכי
עם כבר בחרת בלב שלם אין צורך לרוץ להגיד מה כדיי לי במיוחד באתר פה
אנונימי
^אוי לא! מקבלים שם דעות! מדינה איומה!
אנונימי
אנונימי להזכירך גם נאציזם זו אידיאולוגיה