10 תשובות
על מה ויתרת בשבילו?
ואין ממש מה לעשות חוץ מלהשלים עם זה
ואין ממש מה לעשות חוץ מלהשלים עם זה
אין מה לעשות, תנסה לחפש תפקיד אחר
שואל השאלה:
הנתונים שלי דיי סבבה , דפר 70 ופרופיל 97. קיבלתי כל מיני מיונים ללוחמה ,מודיעין , 669, תקשוב וטייס ועל הכל חתמתי ויתור רק בשביל התפקיד הזה
הנתונים שלי דיי סבבה , דפר 70 ופרופיל 97. קיבלתי כל מיני מיונים ללוחמה ,מודיעין , 669, תקשוב וטייס ועל הכל חתמתי ויתור רק בשביל התפקיד הזה
תתעקש
וואו, במקום שלך הייתי מנסה לעשות מיון לטייס
שואל השאלה:
אבל זה הקטע אפילו על טייס אני הסכמתי לוותר בשביל זה ואני פשוט לא רואה את עצמי בתפקיד אחר שמרגיש לי משמעותי
אבל זה הקטע אפילו על טייס אני הסכמתי לוותר בשביל זה ואני פשוט לא רואה את עצמי בתפקיד אחר שמרגיש לי משמעותי
כל התפקידים שרשמת הם מאוד משמעותיים מאוד, במיוחד טייס
שואל השאלה:
ברור כל תפקיד שם ממש חשוב אבל בנקודת מבט אישית, התפקיד שאני רציתי פשוט הרגיש נכון בשבילי יותר מהכל
ברור כל תפקיד שם ממש חשוב אבל בנקודת מבט אישית, התפקיד שאני רציתי פשוט הרגיש נכון בשבילי יותר מהכל
לא חושב שאפשר לעשות משהו, אפשר לעשות מיון פעם שנייה?
אתה יכול לנסות לערער
באותו הנושא: