6 תשובות
למדא
למה אבל להיות מנאיכ
כן סבבה אבל זה עבודה של מנאיכ לא שלך
שואל השאלה:
מדא זה אירגון שהוא מאוד יקר לליבי בתור מתנדבת , למה שאתן למישהי לבזות את המדים שאני כל כך גאה בהם ^^^^הדס
אנונימית