42 תשובות
צוחקים זה הכי טוב
קצת מובך וצוחק אין לי מה לעשות מה שיצא אי אפשר להחזיר חזרה
מתפדחת והולכת
ממשיכים תדייט.
אם לי בורח אני מתנצל וממשיך
אם לה בורח אני אומר לה שתתנצל אלא אם כן היא כבר התנצלה, וממשיכים בדייט
אם בחורה מפליצה בזמן דייט איתי אני שולף טבעת
חח אני הייתי פשוט צוחקת, אם זה היה קורה לשיני הייתי גם צוחקת במקום לשמור על דממה,כי זה מביך . אבל אם צוחקים עושים מזה עניין זה פחות מביך. אם זה היה קורה לבן אדם השיני וזה לא היה כל כך בקול או משהוא כזה פשוט הייתי גורמת לו לחשוב שלא שמתי לב, לדוגמא להיות עסוקה ממש במשהוא או לדבר פתאום על משהוא, כאילו לא שמתי לב, זה הדרך הכי טובה
צוחק
אומרים סליחה צוחקים וממשיכים.
קורה... אין יותר מידי מה לעשות
אומרת '' סליחה '' נראה לי
אנונימית
בורחת משם כל עוד נפשי בי
אם זה אני אז הכל טוב אני בן זה לגיטימי
אם זו היא אז אני ישר קורא לה מתחזה כי הוא בן בתחפושת
דגל אדום וודאי שמע היה לי חבר שגם
מתנהגים כאילו לא קרה
צוחקת
מאשימים מישהו אחר
אנונימית
צוחקת ומאשימה מישהו אחר
ספאם
אם לי אז בורחת משם
אם לו אז צוחקת איתו לא עושה עניין
זה פדיחה רצח אבל עדיך לגרום לו להרגיש נוח
אנונימית
הולכים לשירותים עם התיק ויוצאים מהחלון
נהנת מהפעילות התקינה של מערכת העיכול שלי. מבקשת סליחה (תלוי בסאונד) וממשיכה לאכול
אומרים כנראה משמים זה זווג טוב חח ..
אומרים סליחה
הייתי מזיזה איזה רהיט או משהו שיחשוב שזה לא פלוץ
אנונימית
אומרים "סליחה" בדרך אגב כזה ומממשיכים לדבר
בורחים!!!
צוחקים על זה וממשיכים הלאה
בורחת
אנונימית
מתנהגת כאילו זה לא קרה וממשיכה כרגיל ככה הוא לא ידע שזה אני
בורח מהדייט
אני רציני
אנונימי
כלום בערך. מעמידה פנים שזה לא קרה
אני יאמר "oppsi darling i just fart" והוא יאמר לי "you are such a farty busted" זה יום בחיי שלי ושל חבר שלי -.-
צוחקים
בורחים
"מה זה שלחו לי פה סרטון על פלוצים?"
אני אבכה לפני שאני אצחק
אני מחייכת ואומרת שהפקחתימי7נה. כי יונים צריך לשחרר. לחופש נולדו... הומור תמיד עובד. מי ישמע שמלכת אנגליה לא הפליצה בארוחה. קורה...
תאמת שאני לא מבינה אנשים, למה לא ללכת לשירותים? אפשר להתאפק.

בכל מקרה, אם קורה מתעלמת ולא מביכה כת הבן גדם מולי
הייתי משתעלת שלא ישמע
אנונימית