7 תשובות
אנשים מתביישים בעובדה
היית מסתובב עם סטיפס פתוח ליד חברים שלך?
אנחנו מדהימים בלהסתיר
כי זה לא מסוג אפליקציות שפותחים בטלפון ליד אנשים זה יותר אנונימי לרוב
יש להרבה אנשים פשוט לא מדברים על זה
לא בטוח שלא ראית
יש מלא משתמשים בסטיפס, בטוח ראינו אחד מהם בכל חיינו
פשוט מסתירים בדרכ כשנכנסים.
מאיפה לך מי משתמש בסטיפס?
אולי עומר מחוג כדורגל עם סטיפס והוא פשוט לא אמר