2 תשובות
כן אבל את השעות שעשית ב10.10 וב10.09 תקבל רק בחודש ה11
לא הבנתי על מה המינוס
כן עד ה10 כל חודש. והתשלום הוא מהראשון לחודש ועד סוף החודש לא כולל הימים שבין הראשון לחודש עד היון שקיבלת