9 תשובות
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
תןדה לכולם!!

מי שאמר אמר מנסיון?
אנונימי
כן. גם אני 5,5
שואל השאלה:
^^ מה את עוד מרחיבה?
אנונימי
אני גם עולה ליא, אני חושבת שלא יעמיס עליך מקסימום לא תעבוד ותחכה לחופש הגדול. יש לי עוד כמה טיפים להגיד לך אז אם תרצה אוכל להגיד לך בפרטי :)
אין זמן לנשום.
תוותר על לעבוד בשנה הזו
היסטוריה ומחשבים
יש גאונים על רמה ב5 5 והם נמצאים בכלום שיעורים ומבינים הכל ומבחנים מפגיזים, זה תלוי בן אדם. אתה יודע הכי טוב על עצמך