6 תשובות
לא יודעים
איך מחר נדע??
הם תמיד מודיעים שעה לפני
הם תמיד מודיעים שעה לפני
כי רן ארז שם דד ליין
גם הבטיחו שניתנו ציונים אז הוא שם דד ליין ושנייה אחרי זה דחו את הדיונים לשבע בערב לפחות נראלי
רק מחר נדעע
אנונימית
איזה הלוואי גם אם ימות העולם לא יהיה שביתה
אנונימית
באותו הנושא: