17 תשובות
יש מצב
כן אני רוצה ללמוד קסמים בחול פשוט התחום בארץ לא מספיק מפותח
ארצות הברית פשוט נולדתי שם ובא לי להמשיך את החיים שם
אנונימית
כן יש לנו מדינה מחוrבנת
התכנית שלי היא כזאת
לסיים ללמוד ולהוציא תעודת בגרות מלאה
להתגייס
ללמוד לתואר
לטוס לשנה לחול כדי לשפר את האנגלית
לחזור לארץ ולהתחתן בעז"ה
להביא ילדים ולחיות באושר ועושר
לסיים ללמוד ולהוציא תעודת בגרות מלאה
להתגייס
ללמוד לתואר
לטוס לשנה לחול כדי לשפר את האנגלית
לחזור לארץ ולהתחתן בעז"ה
להביא ילדים ולחיות באושר ועושר
אחרי הצבא אני מקווה לעבור לגרמניה או מדינה אחרת באירופה וללמוד אדריכלות.
אחרי זה אם זה יהיה אפשרי אז איפשהו באמריקה ואם לא אז להישאר באירופה.
אחרי זה אם זה יהיה אפשרי אז איפשהו באמריקה ואם לא אז להישאר באירופה.
אח שלי מתכנן לגור בקליפורניה ולעבוד בהייטק
אם המצב פה במדינה יהפוך להיות רע אז כן אם לא אז לא
כן איטליה או מדינה אחרת באירופה בשביל ללמוד רפואה
כן בטח בארצות הברית, אני אמריקאית ולא נהנית לחיות בישראל האמת
אנונימית
כן אחריי הצבא אני רוצה להיות או מקעקעת או שחקנית
אנונימית
נראה מה קורה עם המדינה אם המצב נורא עוברת לספרד
אין לי תכנית ספציפית אבל אני רוצה לגור בחול ולחוות עולם ולהכיר אנשים ולהרוויח שם כסף ואז לחזור לארץ כמובן אין לנו עוד ארץ אחרת
אני מתכננת לטוס עם אוני (החברה הכי טוב שלי) וטוי (הכלב שלי, הוא לא יהיה בתא המטען!) ליפן ואז לקוריאה ואז לתאילנד ואז נחזור לארץ ואז נגור כמה חודשים ביפן ונחזור לארץ אבל אני לא באאמת יודעת אם זה יקרה אבל אני מקווה מאוד שכן אני חוסכת קצת כסף גם למרות שמה שחסכתי בחיים לא יספיק חחח
אני רוצה להיות ביפן כי אני רוצה יום אחד לדובב באנימה אפילו אם זה יהיה רק מילה אחת אני כבר קיבלתי תעודת מדובבת (הייתי בקורס דיבוב והיה לי ממש כיף!) עכשיו אני צריכה להיות מדובבת ואז כשאני אהיה טובה אני אנסה ביפן! (אני מקווה שיתנו לי חחח ואני גם צריכה ללמוד יפנית שוטף) אז התוכנית לעתיד זה ללמוד יפנית ואז לעשות עם אוני וטוי טיול בכל אסיה חוץ מסין ואז לחזור לישראל ואז ליפן ונישאר קצת (אולי ביפן אני יהיה לבד עם טוי כי אוני לא ממש תרצה נראלי) ואחזור שוב אחרי שאקנה את רואי קון! זהו (רואי קון זאת בובת פינגווין סופר חמודה!)
אני רוצה להיות ביפן כי אני רוצה יום אחד לדובב באנימה אפילו אם זה יהיה רק מילה אחת אני כבר קיבלתי תעודת מדובבת (הייתי בקורס דיבוב והיה לי ממש כיף!) עכשיו אני צריכה להיות מדובבת ואז כשאני אהיה טובה אני אנסה ביפן! (אני מקווה שיתנו לי חחח ואני גם צריכה ללמוד יפנית שוטף) אז התוכנית לעתיד זה ללמוד יפנית ואז לעשות עם אוני וטוי טיול בכל אסיה חוץ מסין ואז לחזור לישראל ואז ליפן ונישאר קצת (אולי ביפן אני יהיה לבד עם טוי כי אוני לא ממש תרצה נראלי) ואחזור שוב אחרי שאקנה את רואי קון! זהו (רואי קון זאת בובת פינגווין סופר חמודה!)
אם המצב בארץ ישאר אותו דבר בלי שינוי אז כן
ואסיה או אמריקה
ואסיה או אמריקה
אם תהיה פה דיקטטורה אני אעזוב לארה"ב
מינוסים, אני מחכה לכם!
מינוסים, אני מחכה לכם!
אנונימי
באותו הנושא: