4 תשובות
אם זה גבר
ניסיתי המון בשמים והאחד שהכי התחברתי אליו זה acqua di gio profondo אבל זה יותר בושם של קיץ, תנסה
white flower נדיר כל השאר לא אהבתי בכלל