17 תשובות
דיווחתי
אניי
אני
אבל אין לי כסף
בזבזתי את הכל על בשמים ונדאר לי 24 שקל
שואל השאלה:
איך מדווחים בסטיפס?
אני באפריל שם בואי
אסור להציע למשתמשי סטיפס להיפגש בחיים האמיתיים + שאלה ללא מהות
שואל השאלה:
הא
^^אבל
למה
לבאס
?
אנונימית
אני שומר חוק
שואל השאלה:
אחשלי
אין לך למה לתת לי יותר מפרח אחד, זה לא יתן לי את כל השאר
בואיי
שואל השאלה:
@פילברגברג
סבבה . ניסיתי
אני יאללה
חד משמעית אני
אניי
אוף אבל אין לי כסף