17 תשובות
דיווחתי
אניי
אני
אבל אין לי כסף
בזבזתי את הכל על בשמים ונדאר לי 24 שקל
אבל אין לי כסף
בזבזתי את הכל על בשמים ונדאר לי 24 שקל
חלום
שואל השאלה:
איך מדווחים בסטיפס?
איך מדווחים בסטיפס?
אני באפריל שם בואי
אסור להציע למשתמשי סטיפס להיפגש בחיים האמיתיים + שאלה ללא מהות
שואל השאלה:
הא
הא
^^אבל
למה
לבאס
?
למה
לבאס
?
אנונימית
אני שומר חוק
שואל השאלה:
אחשלי
אחשלי
אין לך למה לתת לי יותר מפרח אחד, זה לא יתן לי את כל השאר
בואיי
שואל השאלה:
@פילברגברג
סבבה . ניסיתי
@פילברגברג
סבבה . ניסיתי
אני יאללה
חד משמעית אני
אניי
אוף אבל אין לי כסף
אוף אבל אין לי כסף
באותו הנושא: