7 תשובות
אני כל כך מצטערת לשמוע אהובה
ברור שעכשיו קשה אבל הדרך הכי טובה שנשארה לך זה להמשיך הלאה. לא אומרת ללכת להתחיל עם בן אחר ממש לא אבל את כן יכולה להתחיל לבנות את עצמך למצוא תחביבים חדשים ואני בטוחה שבלי תשימי לב יבוא בן אדם עם כזה לב ענק ואת עוד תצחקי על התקופה שהייתה לך עם הבחור שנפרדתם.
ברור שזה קשה כרגע לשתי הצדדים אבל חייבים להתקדם הלאה החיים קצרים מדי בשביל להרגיש כל הזמן מדוכדכים
ברור שעכשיו קשה אבל הדרך הכי טובה שנשארה לך זה להמשיך הלאה. לא אומרת ללכת להתחיל עם בן אחר ממש לא אבל את כן יכולה להתחיל לבנות את עצמך למצוא תחביבים חדשים ואני בטוחה שבלי תשימי לב יבוא בן אדם עם כזה לב ענק ואת עוד תצחקי על התקופה שהייתה לך עם הבחור שנפרדתם.
ברור שזה קשה כרגע לשתי הצדדים אבל חייבים להתקדם הלאה החיים קצרים מדי בשביל להרגיש כל הזמן מדוכדכים
תקחי את הזמן להתגבר על הפרידה, זה בהתחלה יהיה קשה אבל אתם תמשיכו הלאה.
שואל השאלה:
^ קשר זוגי? או חברות?
^ קשר זוגי? או חברות?
אנונימית
אצלי עזר לסמוך על מי שהייתי כשהחלטתי שצריך להיפרד. בנוסף לזה, אחרי שנפרדים תמיד נזכרים ברגעים הטובים בעיקר, אז תמיד כשהייתי מתגעגעת לזמנים האלה הייתי מזכירה לעצמי את הסיבות שגרמו לי להתרחק ולחליט שזה לא בשבילי והרגשתי שלמה יותר עם הבחירה שלי.
מקווה שעזרתי!
מקווה שעזרתי!
תקשיבי פרידה זה כואב לא משנה באיזה צד אתה כי אתם הייתם באותה הסירה אבל את צריכה לדעת שהכל בסדר איתו שאת מרגישה איתו לא טוב את יכולה לעשות כמה דברים ..
לכתוב לו שאת מצטערת אבל שהוא בן אדם מאוד חשוב לך ושאת יודעת שהוא עצוב עכשיו אבל תציעי לו להמשיך להיות חברים טובים ועם לא פשוט תזכרי שבמקום שלא הרגשת טוב עם עצמך את צריכה להיות בחוץ לא משנה כמה הבן השני אוהב אותך , זה אומר שאת פשוט אמיצה
מאחלת המון בהצלחה
לכתוב לו שאת מצטערת אבל שהוא בן אדם מאוד חשוב לך ושאת יודעת שהוא עצוב עכשיו אבל תציעי לו להמשיך להיות חברים טובים ועם לא פשוט תזכרי שבמקום שלא הרגשת טוב עם עצמך את צריכה להיות בחוץ לא משנה כמה הבן השני אוהב אותך , זה אומר שאת פשוט אמיצה
מאחלת המון בהצלחה
הוא יתקדם ואת תתקדמי ואם את עדיין רוצה שתישארו חברים אולי תני לו זמן ואולי תהיו חברים
אנונימית
לדעת להתקדם כלום לא נשאר לנצח
באותו הנושא: