6 תשובות
זה פעם ראשונה שקיבלת?
שואל השאלה:
כן
תקשיבי אני יודעת שזה מפחיד אבל תנסי להשתמש בפדים של קוטקס (אם את לא משתמשת איתם) במיוחד את סוג ה- super ו- night
זה מרגיש כאילו את בלי פדים בכלל
הכל בסדר !! שאני קיבלתי פעם ראשונה אני הרגשתי בדיוק אותו הדבר אבל ככל שתתרגלי יותר ותביני איך יותר נוח לך אז תראי שזה ממש לא שולט עלייך!!! ואת תראי שזה פשוט ישתלב לך עם החיים
שואל השאלה:
אבל איך אני אמורה להתאמן?? רואים את הפד עם טייץ ואין מביך כזה
יש המון פדים שהם יותר דקים ומתאימים לאימונים את פשוט צריכה למצוא משהו שיעבוד לך