5 תשובות
כדאי לך לשקול דרכים טבעיות ולא כדורים.
להבין מה זה תזונה,
תנועה
וגם שקט נפשי.

הכדורים זה סוג של בלוף. לא פותר את הבעיה מהשורש, לא באמת יעשה אותך שמחה.

בהצלחה:-)
דיאטה ושריפת שומנים, זה המתכון להצלחה
מיקי
ללא ספורט יהיה לך קשה מאוד לרדת הרבה וגם אם תרדי ישאר לך עודפי עור...
לפני 3 שנים הורדתי 30 קילו ואני יכול לומר לך שאת צריכה 3 דברים לרדת במשקל..
1. כוח רצון!
2. שינוי הרגלי אכילה.
3. פעילות ספורטיבית.
בהצלחה.
כדורים זה ממש לא רעיון טוב.
כל דבר שהוא קיצוני יחזיק מעמד לתקופה קצרה ואחר כך את תעלי את המשקל שלך פלוס עוד כמה קילוגרמים טובים. מניסיון!
אני ממליצה בחום על תזונה נכונה וכושר. הליכות ושחיה זה מעולה.
אני גם לא ממליצה לוותר על שום מאכל אלא על הקטנת כמות האוכל, יותר ארוחות ביום, ארוחות קטנות. לשתות המון המון המון ולעשות הליכה או שחיה.
עדיך לרדת 10 ק"ג בחמישה חודשים ולהמשיך לרדת לאט לאט מאשר לרדת אותם מהר ואז להעלות אותם בחזרה עם תוספת של עוד 4 ק"ג.
תחשבי על זה...
ממישהי שניסתה הכול. לגמרי הכול!
כוח המוח מאפשר לנצח את הקילוגרמים ללא דיאטה, ללא צמצום קלוריות וללא מלחמות ומאבקים. שיטה יפנית חדשה מבטיחה ניהול נכון של 6 מנגנונים פיזיולוגיים, במקום צמצום וספירת קלוריות; לימוד 7 טכניקות מנטליות מתוך הבנה כי השינוי חייב להתחיל בראש ולא מהפה; בניית הרגלים חדשים במקום שימוש בכוח הרצון, כי כוח הרצון הולך ונחלש וכוח ההרגל קל לביצוע. פרטים נוספים על השיטה בקישור המצורף
שיטת הרזיה יפנית