התחברות
הרשמה
אני גמורה מעייפות וצריכה לקום בחמש וחצי ללכת לישון?
3 בספטמבר 2023, 04:39
שינה
עייפות
לילה
2 תשובות
לא את לט תצליחי לקום נראה לי
S
Sltherinfan
כן רק שימי מלא שעונים מעוררים
ל
לילוש❤
באותו הנושא:
אני לא מצליחה לקום ואני צריכה לקום בחמש לישון שעה או לשרוף לילה?
אני צריכה לקום בחמש ולא עייפה בשום צורה , איך להירדם?
אני גמורה מעייפות וצריכה לקום ב10 וחצי ולא נרדמת וכואב לי הראש מעייפות מה לעשות?
אני צריכה לקום ב4 ושמתי מלא שעונים ואני יודעת שלא יקום ואני גמורה מעייפות מה לעשות?
אני צריכה לקום מחר בחמש וחצי איך לקום אני מפחדת שאני לא אקום מה לעשות
אני צריכה לקום מחר בחמש וחצי והיום ישנתי מלא שעות אז אני לא עייפה
מןטיבציה לקום לצחצח שיניים? אני גמורה מעייפות במיטה
מתי כדאי לי לקום מחר כדי לסדר את השעות שינה אבל לא להיות גמורה מעייפות?
אני צריכה לקום ב7 ורבע בערב ואני גמורה מעייפות יש לי זמן לישון?
אני גמורה מעייפות לא ישנתי בלילה כי פחדתי לא לקום בזמן לעבודה ועוד מעט אני צריכה לצאת לעבודה מה עושים?
אם אני צריכה לקום בחמש ומשהו ואני עדיין לא עייפה עדיף לי פשוט להשאר ערה מעכשיו ?