5 תשובות
שמחה שפרקת
אני רק חייב להבין בבקשה, את דיברת איתו על הדברים האלה לפני נכון?
לא פשוט נתת לו להבין בלי באמת לפתוח על זה שיחה ארוכה איתו
לא פשוט נתת לו להבין בלי באמת לפתוח על זה שיחה ארוכה איתו
שואל השאלה:
ברור שכן, דיברתי איתו על מה מפריע לי ומה חסר לי המון פעמים
ברור שכן, דיברתי איתו על מה מפריע לי ומה חסר לי המון פעמים
אנונימית
אה אוקיי סבבה פשוט זה היה נשמע כזה "אני נתתי לו רמזים והוא לא הבין".
אבל תשמעי זה עומד להיות לך קשה בטירוף במיוחד כשזה כמה שנים כי הוא כנראה היה חלק ענק מהחיים שלך אבל את צריכה לקום ולעמוד על הרגליים ולחיות גם בלעדיו ולא לשלוח כלום כי זה פשוט לא יעשה משהו טוב.
את מוזמנת לפרוק פה כמה שאת רק רוצה ואני מאחל לך שבאמת זה רק יעזור לך הפרידה הזאת ושתצמחי ותבני את עצמך מחדש בדיוק כמו שאת צריכה להיות
אבל תשמעי זה עומד להיות לך קשה בטירוף במיוחד כשזה כמה שנים כי הוא כנראה היה חלק ענק מהחיים שלך אבל את צריכה לקום ולעמוד על הרגליים ולחיות גם בלעדיו ולא לשלוח כלום כי זה פשוט לא יעשה משהו טוב.
את מוזמנת לפרוק פה כמה שאת רק רוצה ואני מאחל לך שבאמת זה רק יעזור לך הפרידה הזאת ושתצמחי ותבני את עצמך מחדש בדיוק כמו שאת צריכה להיות
תשמעי זה ממש תלוי
אם הוא לא הבין יכול להיות שלא היית מספיק ברורה, כי נשמע שהוא אוהב אותך אז אין סיבה שהוא לא היה מקשיב ופותור דברים בצורה אמיתית
יש הרבה אנשים שמתבלבלים בתקשורת נכונה ואז מאשימים את הצד האחר גם אם בלי כוונה
אני יודע שנפרדתם אבל אם אתם כמה שנים ביחד יכול להיות ששווה רגע לשלוח לו הודעה ולנסות לדבר שוב על הכל *שוב* כי לאחר פרידה ולפני השיח הוא שונה ובדרכ אחרי השיח יותר אותנטי
אם לקראת הסוף הוא גם היה נראה שרוצה להשתפר או דיבר בפתיחות על הכל אז בכלל
יש בכל זוגיות משברים, האלה שמצליחים לתמיד זה אלו שרוצים לעבוד על הדברים משני הצדדים וזה משהו שהרבה לא יגידו לך כי לא לכולם יש ניסיון אמיתי
אם הוא לא הבין יכול להיות שלא היית מספיק ברורה, כי נשמע שהוא אוהב אותך אז אין סיבה שהוא לא היה מקשיב ופותור דברים בצורה אמיתית
יש הרבה אנשים שמתבלבלים בתקשורת נכונה ואז מאשימים את הצד האחר גם אם בלי כוונה
אני יודע שנפרדתם אבל אם אתם כמה שנים ביחד יכול להיות ששווה רגע לשלוח לו הודעה ולנסות לדבר שוב על הכל *שוב* כי לאחר פרידה ולפני השיח הוא שונה ובדרכ אחרי השיח יותר אותנטי
אם לקראת הסוף הוא גם היה נראה שרוצה להשתפר או דיבר בפתיחות על הכל אז בכלל
יש בכל זוגיות משברים, האלה שמצליחים לתמיד זה אלו שרוצים לעבוד על הדברים משני הצדדים וזה משהו שהרבה לא יגידו לך כי לא לכולם יש ניסיון אמיתי
אנונימי