7 תשובות
כנראה
אולי , היו לך מלא חברים בחטיבה ?
שואל השאלה:
לא
אנונימי
לא בהכרח, לא כולם עולים לתורה (יש לא מעט שבוחרים בטיול במקום לעשות טקס בר מצווה), חלק מהמשפחות מזמינות רק חברים מאוד קרובים או רק משפחה.
שואל השאלה:
זה היה בית ספר חדש שנה ראשונה שלי אז או שהייתי משחק במגרש עם הבנים או שלא היה לי כוח אז הייתי לבד או שהייתי מוצא ילדים מכיתות אחרות שמסתובבים בהפסקה הייתי מסתובב איתם
אנונימי
גם אותי לא הזמינו
איפה היית בהפסקות עם חברים או לבד ?
באותו הנושא: