4 תשובות
מה פתאום o_o
לא, בוכרים הם בוכרים, ורוסים הם רוסים.
משהו כזה...
אני לא בוכרית אבל.. בוכרים זה אחח!
אני לא בוכרית אבל.. בוכרים זה אחח!
בוכרים בדם!
אנונימי
באותו הנושא: