התחברות
הרשמה
זה יפה ללבוש את המכנסיים האלה ליום הולדת של החברה הכי טובה שלי? -
קישור מצורף
9 במאי 2013, 16:46
ברכות
מסיבות
מתנות
מתנה
יום הולדת
3 תשובות
כן
ה
החיים הטובים .
כן, מכנסיים יפים מאוד. (-:
W
Wonder Woman ❤
כן
א
אנונימית ;-))
באותו הנושא:
אני נוסעת מחר לבני ברק ואני רוצה ללבוש מכנסיים יעשו לי משהו?
בנות שאסור להן בבית ספר ללבוש מכנסיים קצרים, איזה מכנסיים אתן לובשות בקיץ?
מה ללבוש ליום הולדת של חברה?
יום הולדת לחברה טובה מה ללבוש? איזה בגדים
מה ללבוש ליום הולדת (שלי)? (קר)
זה מוזר ללבוש מכנסיים ארוכים בקיץ (לא ג'ינסים)?
זה יפה ללבוש ליום הולדת?
אני נוסעת היום בערב למסעה לחגוג לחברה יום הולדת, מה ללבוש?
ללבוש חצאית ליום הולדת של חברה הכי טובה במסעדה או שעדיף ג'ינס?
מה ללבוש ליום הולדת של חברה? לא שמלה
סקיני לגברים - אתם ממליצים לגבר ללבוש מכנסי סקיני?