6 תשובות
שואל השאלה:
אבל תעזרו
ixa
אני חושבת שמה שרשמתי טוב
אם היו רושמים לי את זה הייתי עונה
תרשום לה איך לפרגית כמוך אין שיפוד בתחת
תגיד לה היי מה איתך ואז תחכה כמו כלב עד שתענה לך הזונה
לרשום לה הודעה