10 תשובות
לא נראה לי שיש מישהו נורמלי שלא מפחד ממחבל חוץ מהשמאלנים שמתים על המחבלים וקוראים להם מסכנים ולוחמי חופש
אנונימי
האמת שלא ככ
אותי אישית זה ממש לא מפחיד
הייתי כמה פעמים במרחק נגיעה ממחבלים וטיפלתי כמה פעמים בפיגועים קשים

את צריכה לזכור שבסופו של דבר יש אבטחה גבוהה בכל מקום שיש סכנה לפיגועים
ואת שומרת על עצמך ומעבר לזה אין לך מה לעשות
שואל השאלה:
את מדהימה כל הכבוד לך! את מתנדבת במדא?
אנונימית
לא. הם סתם מנוולים עם נשקים. הבעיה בהם זה פיגוע שאי אפשר לצפות ולהיפגע באופן רציני. אבל העולם מקום מפחיד ולא בגלל העולם עצמו אלה בגלל בני האדם שחיים בו
כן!!!!!!!!! זה מפחיד בטירוף חרדה רצינית ממש
אנונימית
זה מפחיד אבל צריך להתגבר
כן
אישית לא כל כך

עניין של השקפה וראיית עולם, ביטחון בהשם עוזר
אני מפחדת ממש גם כי את יכולה סתם ללכת ברחוב ויכול לקרות משהו