10 תשובות
לא...
אם נראה לך שיהיה לך כיף בטיול אז לכי ותהני ואולי תכירי אנשים חדשים
אם נראה לך שבזה שאת לא מכירה אף אחד אז לא יהיה לך כיף או יהיה לך קשה את יכולה לא ללכת..
הכל תלוי בהרגשה שלך.. אני אשיתי לדוגמה לא הייתי הולך
למה לא אולי היו חברים חדשים
אני לא הייתי הולך אם חברים שלי לא היו באים.
אבל תכלס אם את יכולה לקבוע שם חדר עם אנשים נחמדים שאפשר להתחבר איתם, וגם הטיולים זה כיף לרוב, אז אולי דווקא כדאי ללכת.
כן תחשבי שזה הטיול האחרון שלך מהבית ספר ולצבור חוויות אחרונות
וואלה אם באמת אין לך עם מי להיות שם אז לא שווה לצאת