9 תשובות
כן
מים מתוקים בעיר שלי
מים מתוקים בעיר שלי
כן, אומרים גם שזה יותר בריא
כן ,רק מהברז
גם
כן
אבל יש מקומות שלא, נגיד ביבנה המים מגעילים ובצפת המים טעימים אז תלוי איפה
אבל יש מקומות שלא, נגיד ביבנה המים מגעילים ובצפת המים טעימים אז תלוי איפה
כן רק מהברז. אפילו בבית למרות שיש תמי 4. כי זה יותר מהיר וגם פושר.
כן אבל רק ברז של הבית לא בחוץ
לא
יש להם טעם מגעיל כזה
יש להם טעם מגעיל כזה
זה בריא,???
באותו הנושא: